O programu Compenso

Otázky a odpovědi

Jak se mohu stát členem?

Členem se stanete
  • jakmile aktivujete svoji zákaznickou kartu, nebo
  • provedete první nákup na portálu

Kde mohu získávat a využívat bonusy?

Bonusy lze získávat využívat v celé síti kamenných obchodů partnerů a také při nákupech nabídek partnerů na portálu Compenso.
Provozovny partnerů zapojených do programu Compenso jsou opatřeny logem Compenso buď ve výloze, u vchodu, nebo u pokladen.

Kde získám zákaznickou kartu?

Kartu můžete získat:
  • za nákup u partnera, který vydává své zákaznické karty v programu Compenso,
  • objednáním předplacené karty na portálu Compenso (připravujeme)

Jak si kartu aktivuji?

Aktivace je snadná a lze ji provést přímo u partnera. Získáte tak své bonusy již z Vašeho prvního nákupu.
  1. Vytvořte na svém telefonu aktivační SMS ve tvaru [AKT XXXX XXXX XXXX],kde nahradíte znak X za číslo Vaší karty
  2. Odešlete tuto aktivační SMS na telefonní číslo brány Compenso - 724 80 20 20
  3. Během několika vteřin obdržíte potvrzení o aktivaci spolu se svým PIN kódem
Jakmile Vám dorazí potvrzovací SMS, je vaše karta a Váš účet v Compenso aktivován. PIN je kód, který slouží k zabezpečení Vaší karty a Vašeho účtu. PIN si lze kdykoliv změnit ve správě účtu.

Proč si musím kartu aktivovat pomocí SMS?

Naší snahou bylo umožnit Vám co nejrychlejší a nejpohodlnější užívání výhod Vašeho členství.
Aktivace pomocí SMS je rychlá a zároveň nám umožní využít Vaše telefonní číslo k zabezpečení Vašeho Compenso účtu.
Pokud třeba Vaší kartu ztratíte, všechny Vaše kredity jsou vázány na telefonní číslo a vy si tak můžete aktivovat kartu novou aniž by jste přišli o svůj kredit.

Jak nakládáte s mým telefonním číslem?

Vaše telefonní číslo je přísně důvěrným údajem, neposkytujeme ho žádné straně ani ho nevyužijeme k telefonickým nabídkám.
Vaše číslo ale hraje významnou roli - je to zároveň i číslo Vašeho účtu a bylo tak zvoleno proto, že podle našch výzkumů, si většina lidí pamatuje nejlépe právě své telefonní číslo.
Na Vaše číslo, můžeme zasílat SMS týkající se některých akcí týkající se Vašeho zákaznického účtu (odblokování, potvrzení akcí, informací o pohybech a zústatcích).